خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

ساعت دیواری تبلیغاتی

 

داشتن  خودکار تبلیغاتی و ساعت و از نوع با کیفیت آن یکی از کالاهای ضروری کارمندان ، مدیران ، مردم عادی و شرکت ها و مراکز مهم دولتی و خصوصی می باشد.

 

دیدن ساعت برای هر کدام از اقشار جامعه به عنوان یک ضرورت برای برنامه ریزی محسوب میشود که نبودش باعث به هم ریختن و از دست خارج شدن زمان می شود. از همین رو ضرورت داشتن ساعت های دیواری در مراکز مهم کشورها و شهر های پیشرفت همیشه به عنوان یک نیاز به حساب می آمده.

 

زمان و گذشت آن برای کسانی که به دنبال پیشرفت هستند همیشه سخت بوده است. همیشه دوست دارند که زمان بایستد و انها به پیشرفت خود ادامه دهند تا از همه جلو بزننند ت. این نگرش ادم های بسایر قوی هست ولی آن ها به این باور رسیده اند بجای این فکر بدنبال بیشتر استفاده کردن و بهتر استفاده کردن از زمان خود هستند.

 

وجود ساعت های دیواری زنگ دار به عنوان ساعت هایی که همیشه در میادین شهر راس یک ساعت معین صداشون بلند میشود مارو همیشه به خاطراتمان میبرد ولی امروزه هنوز اون ساعت های بزرک در شهرهای پیشرفته وجود داند.

 

امروزه با پیشرفته موبایل و وسایل ارتباطی شاید کمتر افراد از ساعت های مچی استفاده کنند ولی هنوز برای یک سری افراد استفاده از ساعت های لوکس و ساعت دیواری تبلیغاتی با کیفت جایگزین خیلی بهتری برای ساعت دیواری تبلیغاتی ازرزان قیمت باشد و آن را ترجیح دهند.

 

برندهای بزرگ هر روز به فکر تولید ساعت های با کیفیت تر و خودکار تبلیغاتی هستند تا نسبت به بیشتر شدن نیاز های مردم ساعت های با کیفیت تر تولید و نیازهای مردم رفع شود.

 

تور های ترکیه و نکات آنها

در مورد تور ترکیه بدانیم:

 

مدارک مربوط به  تور ترکیه از قبیل بلیط هواپیما ، واچر هتل و.. همگی به صورت الکترونیکی صادر میگردد بنابراین مسافرانی که از شهرهای دیگر اقدام به رزرو تور مینمایند و یا مسافرانی که به دلیل ضیق وقت قادر به مراجعه حضوری نیستند میتوانند به صورت تلفنی اقدام به رزرو تور نموده و مدارم مربوط به تور ترکیه را از طریق ایمیل ، فاکس و... دریافت نمایند .

 

* تور ترکیه برای شهرهایی مانند استانبول همه روزه و در چندین ساعت پروازی برگزار میگردد . برای شهرهایی مانند آنتالیا ، مارماریس ، کوش آداسی ، بدروم ، مارماریس نیز این تورها در فصلهایی که شرایط آب و هوایی مناسبی در این شهرها وجود دارد برگزار میگردد.

 

* نقشه و راهتمای مربوط به ترکیه در اختیار کلیه مسافران تور ترکیه آژانس قرار میگیرد.

 

* ساعت چک این و چک اوت هتلها به ترتیب 14:00 و 12:00 میباشد بنابراین در صورتی که ساعت نشست و برخاست پروازی مسافرین  تور ترکیه  خارج از این زمان باشد میتوانند وسایل خود را به لابی هتل تحویل داده و از گشت شهری و یا امکانات لابی هتل استفاده نمایند.

 

* برای استفاده هر چه بهتر از زمان سفر به کلیه مسافران محترم تور ترکیه توصیه میشود پیش از سفر اطلاعات مربوط به جاذبه های گردشگری ، مراکز خرید و... شهر مورد نظر را از طریق همکاران ما در بخش تور ترکیه آژانس و همچنین منابع و سایتهای معتبر گردشگری دریافت نمایند

 

* سرویس پذیرایی هتلها برای مسافران تور ترکیه معمولا برای شهر استانبول به صورت BB ( صبحانه ) و برای شهرهای آنتالیا ، بدروم ، کوش آداسی، مارماریس به صورت آل و یا یوآل ( صبحانه ، ناهار، شام ، میان وعده رایگان ) میباشد.

خودکار تبلیغاتی

 

به گذشته های نه چندان دور که فکر میکنیم یادمان میاید که معلم برای نوشتن دیکته فقط به ما اجازه میداد از مداد و پاک کن استفاده کنیم و شما همیشه ذوق این رو داشتید که کی میشه پس از خودکار برای نوشتن استفاده کنیم .

معلم این رو به ما میگفت مداد را برای نوشتن و پاک کن را در صورت غلط نوشتن استفاده کنید.

بعده ها پاک کن هایی امدند که به خودکار پاک کن معروف بودن و برای پاک کردن اشتباهاتی که موقع نوشتن با خودکار تبلیغاتی بوجود میامد استفاده میشدند.

البته معلم ها برایشان فرقی نمیکرد که با خودکار بنویسید یا مداد آنها هدفشان کم شدن غلط های ما بود .

البته بماند که خیلی از ما به حرفشان گوش نمیکردیم و در همان ابتدا هم از خودکار ها برای نوشتن استفاده میکردیم .

خودکارهایی خشک که بزور میشد باهاشون نوشت بعضیاشون کم رنگ مینوشتن و بعضیاشون خودکار که جوهرش تموم میشد تازه روون میشدند .

معلم املا میگفت و 4 خط گفته بود و ما هنوز در خط اول با خودکارمون ور میرفتیم و اخر برای اینکه حرفی برای گفتن داشته باشیم و این عقب موندگیمون رو جبران کنیم میگفتیم چقدر تند میگید…

یه زمانی که هم خیلی دیکته میگفتن برای اینکه بگوییم خسته شدیم میگفتیم خودکارمون تموم شده …..

حالا که بزرگتر شدیم هنوز با اون خودکارهای بی کیفیت مشکل داریم .

اما امروزه ما میخواهیم از این خودکارها پول در بیاریم….

خودکارهایی که میتوانند برای پیشرفت خودمان و صنعت کشورمان ازشون استفاده کنیم ….

خودکار ارزان و بی کیفیت یکی از مشکلاتی است که ما امروزه هم با اون دست و پنجه نرم میکنیم .

امروزه فهمیدیم که خودکار تبلیغاتی که به ما بعنوان  خودکار تبلیغاتی رایگان میدهند اگر بی کیفیت باشد دیگر نمیگیریم چون دیگر هدفمان نوشتن یک دیکته معمولی نیست ….

ما به دنبال خودکارهای لوکس و با کیفیت هستیم قیمت خودکار برای ما مهم نیست مهم نیست اون خودکار ، خودکار دیپلمات باشه یا خودکار یوروپن یا خودکار پارکر و بیک ….

برای ما مهم نیست خودکار دوربین دار باشه یا جادویی یا اصلا خودکار سه بعدی….

مهم اینکه یک خودکار با کیفیت ،یک خودکار روان ، یا یک خودنویس یا روانویس تبلیغاتی با کیفیت باشد ما خودکار ارزان نمیخوایم چون در حال حاضر زمان مهم ترین رکن زندگی ماست …..

بهترین سوغات ترکیه

اگر قصد خرید تور ترکیه را دارید، خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم

 

بیشتر افراد دوست دارند با دست پر از سوغات از سفر بازگردند. این سوغاتی‌ها معمولا برای ما یادآور مکان‌ها و سفرهایی است که از آن‌ها لذت بردیم و آن‌ها را دوست داشتیم. همچنین ممکن است دوستان و اقوام نیز در انتظار سوغاتی از طرف ما باشند. خبر خوب اینکه کشور ترکیه سوغاتی‌ های اصیلی دارد که هم یادآور سفر خوبتان به این کشور خواهد بود و هم برای استفاده به عنوان دکوراسیون در منزل انتخاب بسیار خوبی است. در زیر لیستی از محبوب‌ترین سوغات ترکیه‌ای را آورده‌ایم.

 

نماد چشم زخم :

 

در ترکیه هرجا که بروید، یک شی حتما وجود دارد، چه در خانه‌ها، اداره، ماشین و یا مغازه‌ها، بسیاری از مردم ترکیه معتقدند که نماد چشم‌زخم آبی‌رنگ، افکار بد را از شما دور می‌کند. این موضوع فقط شامل یک خرافات معمولی نیست و چشم زخم آبی به اشکال مختلفی مانند زیور‌آلات، ظروف، جاکلیدی و بدلیجات تولید می‌شود.

 

راحت‌الحلقوم:

 

هرکس که شیرینی دوست دارد، حتما از طعم راحت‌الحلقوم ترکیه‌ای لذت خواهد برد. این شیرینی که طعم و اندازه‌های مختلف دارد و از شیر و نشاسته تهیه می‌شود، مربوط به دوران عثمانی می‌باشد و شما علاوه بر خوردن شیرینی می‌توانید خود را در دوران عثمانی تصور کنید. لازم نیست در ترکیه زمان صرف جستجو برای پیداکردن راحت‌الحلقوم کنید، این شیرینی همه‌جا به‌فروش می‌رسد.

 

 ادویه:

 

پس از اینکه چند روز در ترکیه بمانید، متوجه خواهید شد که ادویه‌ها نیز در این کشور بسیار مشهور می‌باشند. بیشترین تنوع ادویه‌ها را می‌توانید در بازار بزرگ استانبول پیدا کنید که در آنجا مغازه‌های بسیاری انواع ادویه را به‌صورت عمده به‌افراد محلی می‌فروشند.  علاقه‌مندان به غذا حتما از عطر و طعم و دیدن این همه ادویه لذت خواهند برد، از مشهورترین این ادویه‌ها می‌توان به زعفران تازه اشاره کرد.

 

 فرش:

 

یکی از گرانقیمت‌ترین سوغات در تور ترکیه، فرش ترکیه‌ای می‌باشد. کلکسیونرهای حرفه‌ای از سراسر جهان به این کشور می‌آیند تا از فرش‌های این کشور خریداری کنند زیرا این فرش‌ها به‌دلیل کیفیت و تخصص هنری به‌کار رفته در آنها مشهور می‌باشند. بانوان ترکیه‌ای ماه‌ها صرف بافت یک فرش در اندازه‌های مختلف از سجاده تا فرش‌های بزرگ می‌کنند. نمادهای موجود بر روی فرش‌های نیز بیانگر اعتقادات سنتی مختلفی می‌باشد، همچنین مراقب فروشگاه‌هایی که فرش‌های غیر ترک می‌فروشند، باشید. این فرش‌ها معمولا چینی هستند.

 

 ظروف سفالی:

 

ظروف سفالی در تمامی نقاط توریستی به‌فروش می‌رسند اما شهر کوچک آوانوس در کاپادوکیه به‌دلیل تولید این محصولات و شاهکارهای سفالی مشهور می‌باشد. صنعتگران محلی خاک‌ رس مورد نیاز را از رودخانه‌ی قرمز تهیه کرده و آن را برای ساخت ظروف و تزئینات بسیار زیبا به‌کار می‌گیرند. همچنین درکنار خرید می‌توانید خودتان پشت چرخ سفالگری نشسته و این حرفه را امتحان کنید.

 

 ظروف مسی:

 

ظروف مسی بیشتر مختص بخش جنوب شرقی ترکیه می‌باشد یعنی جایی که هنوز از تکنیک‌های قدیمی برای ساخت این ظروف استفاده می‌شود. مشهورترین ظروف مسی کوزه‌ها و قابلمه‌های مسی است. در ترکیه هنوز تجارت مسگری خواهان بسیاری دارد و ظروف بسیار باکیفیتی را تولید می‌کند.

 

NextHoliday

هتل Granada آلانیا

 

هتل گرانادا در مرکز توریستی آلارا در آلانیا و در تور ترکیه واقع شده است، آلانیایی که به عنوان بزرگترین و مدرنترین بخش آنتالیا لقب "پایتخت توریستی ترکیه" را از آن خود کرده است. از میان جوایزی که این هتل در طول زمان خدمت خود به شما سفردوستان عزیز کسب کرده می توان این چند مورد را ذکر کرد: جایزه منتخب Selection Awards از Holiday Check Quality در سال 2014، جایزۀ بهترین هتل (Top Hotel) از Holiday Check Quality در سال 2013، مدال طلایی از Christian Tour در سال 2013، جایزۀ هتل منتخب Zoover در سال 2014، قرار گرفتن در 100 هتل برتر جهان در سال 2013 و جایزۀ Certificate of Excellence از Tripadvisor در سال 2014.

 

موقعیت هتل:

 

این هتل در فاصلۀ 90 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا، 30 کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا و 30 کیلومتری از منطقۀ سیده واقع شده است. این هتل جدا از این اینکه در ساحل اختصاصی خود از دریای مدیترانه ساخته شده با فاصله ای 30 کیلومتری از آبشار زیبای ماناوگات قرار دارد و باز هم یک انتخاب از مناظر طبیعی بیشتر در اختیار شما قرار می گیرد.

 

 

اتاق های هتل:

 

هتل گرانادا مجموعا دارای 598 اتاق بوده از انواع آن به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند: اتاق استاندارد دبل، اتاق استاندارد دبل با منظرۀ دریا، اتاق استاندارد تریپل، اتاق استاندارد تریپل با منطرۀ دریا، جونیور سوئیت با منظرۀ دریا و سوئیت با تراس. البته لازم به ذکر است که سوا از تقسیم بندی این اتاق ها تمامشان دارای بالکون با منظره ای از دریا هستند، برخی از این منظره بیشتر بهره می برند و برخی علاوه بر دریا زمین سرسبز زیبای اطراف هتل نیز در پنجره شان نمایان است. تمام اتاق ها دارای تلویزیون می باشند، همچنین به یک مینی بار نیز مجهزند.

 

 

امکانات هتل:

 

از امکانات فراوانى که هتل در اختیار مسافرین خود قرار مى دهد مى توان این موارد را نام برد: روم سرویس، پوشش دهى اینترنت واى فاى در تمام هتل (رایگان)، کرایه اتومبیل، سرویس حمل و نقل مسافر شاتل، سرویس حمل نقل شاتل مخصوص فرودگاه، پذیرش ٢٤ ساعته، تبدیل ارز، روزنامه، میز راهنمایى گردشگری، کمد کیف و چمدان،  خودپرداز، امکان فکس و فتوکپی، خشکشویى، اتو شویى، کفاشى، پرس کت و شلوار، آرایشگاه، مرکز زیبایى، فروشگاه خرید سوغاتى و هدیه، امکانات VIP و سوئیت ماه عسل. همچنین خدمه به سه زبان ترکی، انگلیسی و آلمانی قادر به صحبت هستند.

 

 

امکانات تفریحی ورزشی:

 

زمین تنیس، بیلیارد، پینگ-پنگ، دارت، بولینگ، سونا، مرکز فیتنس، سولاریوم، اسپا، ماساژ، حمام بخار/حمام ترکی، اتاق بازی و ... از امکاناتی هستند که موجب سرگرمی شما و خانواده تان شده و لذت اقامت در این هتل تفریحی ساحلی را برایتان دوچندان می کنند.

 

 

 

استخرها:

 

 در تور ترکیه این هتل علاوه بر ساحل زیبای خود، دارای یک استخر بسیار بزرگ بوده که با تقسیم کردن این استخر به بخش های مختلف گزینه های فراوانی از تفریحات آبی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. همچنین در هواهای خنک می توانید با استفاده از استخر سرپوشیده لحظات شادی را سپری کنید.

 

 

رستوران ها:

 

هتل گرانادا دارای 8 رستوران Ala Carte ، دو رستوران داخلی و خارجی و یک اسنک بار می باشد. در این رستوران ها انواع و اقسام غذاهای لذیذ برای شما میهمانان گرامی سرو می شوند.