خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

هتل Granada آلانیا

 

هتل گرانادا در مرکز توریستی آلارا در آلانیا و در تور ترکیه واقع شده است، آلانیایی که به عنوان بزرگترین و مدرنترین بخش آنتالیا لقب "پایتخت توریستی ترکیه" را از آن خود کرده است. از میان جوایزی که این هتل در طول زمان خدمت خود به شما سفردوستان عزیز کسب کرده می توان این چند مورد را ذکر کرد: جایزه منتخب Selection Awards از Holiday Check Quality در سال 2014، جایزۀ بهترین هتل (Top Hotel) از Holiday Check Quality در سال 2013، مدال طلایی از Christian Tour در سال 2013، جایزۀ هتل منتخب Zoover در سال 2014، قرار گرفتن در 100 هتل برتر جهان در سال 2013 و جایزۀ Certificate of Excellence از Tripadvisor در سال 2014.

 

موقعیت هتل:

 

این هتل در فاصلۀ 90 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا، 30 کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا و 30 کیلومتری از منطقۀ سیده واقع شده است. این هتل جدا از این اینکه در ساحل اختصاصی خود از دریای مدیترانه ساخته شده با فاصله ای 30 کیلومتری از آبشار زیبای ماناوگات قرار دارد و باز هم یک انتخاب از مناظر طبیعی بیشتر در اختیار شما قرار می گیرد.

 

 

اتاق های هتل:

 

هتل گرانادا مجموعا دارای 598 اتاق بوده از انواع آن به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند: اتاق استاندارد دبل، اتاق استاندارد دبل با منظرۀ دریا، اتاق استاندارد تریپل، اتاق استاندارد تریپل با منطرۀ دریا، جونیور سوئیت با منظرۀ دریا و سوئیت با تراس. البته لازم به ذکر است که سوا از تقسیم بندی این اتاق ها تمامشان دارای بالکون با منظره ای از دریا هستند، برخی از این منظره بیشتر بهره می برند و برخی علاوه بر دریا زمین سرسبز زیبای اطراف هتل نیز در پنجره شان نمایان است. تمام اتاق ها دارای تلویزیون می باشند، همچنین به یک مینی بار نیز مجهزند.

 

 

امکانات هتل:

 

از امکانات فراوانى که هتل در اختیار مسافرین خود قرار مى دهد مى توان این موارد را نام برد: روم سرویس، پوشش دهى اینترنت واى فاى در تمام هتل (رایگان)، کرایه اتومبیل، سرویس حمل و نقل مسافر شاتل، سرویس حمل نقل شاتل مخصوص فرودگاه، پذیرش ٢٤ ساعته، تبدیل ارز، روزنامه، میز راهنمایى گردشگری، کمد کیف و چمدان،  خودپرداز، امکان فکس و فتوکپی، خشکشویى، اتو شویى، کفاشى، پرس کت و شلوار، آرایشگاه، مرکز زیبایى، فروشگاه خرید سوغاتى و هدیه، امکانات VIP و سوئیت ماه عسل. همچنین خدمه به سه زبان ترکی، انگلیسی و آلمانی قادر به صحبت هستند.

 

 

امکانات تفریحی ورزشی:

 

زمین تنیس، بیلیارد، پینگ-پنگ، دارت، بولینگ، سونا، مرکز فیتنس، سولاریوم، اسپا، ماساژ، حمام بخار/حمام ترکی، اتاق بازی و ... از امکاناتی هستند که موجب سرگرمی شما و خانواده تان شده و لذت اقامت در این هتل تفریحی ساحلی را برایتان دوچندان می کنند.

 

 

 

استخرها:

 

 در تور ترکیه این هتل علاوه بر ساحل زیبای خود، دارای یک استخر بسیار بزرگ بوده که با تقسیم کردن این استخر به بخش های مختلف گزینه های فراوانی از تفریحات آبی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. همچنین در هواهای خنک می توانید با استفاده از استخر سرپوشیده لحظات شادی را سپری کنید.

 

 

رستوران ها:

 

هتل گرانادا دارای 8 رستوران Ala Carte ، دو رستوران داخلی و خارجی و یک اسنک بار می باشد. در این رستوران ها انواع و اقسام غذاهای لذیذ برای شما میهمانان گرامی سرو می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.