خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

تور های ترکیه و نکات آنها

در مورد تور ترکیه بدانیم:

 

مدارک مربوط به  تور ترکیه از قبیل بلیط هواپیما ، واچر هتل و.. همگی به صورت الکترونیکی صادر میگردد بنابراین مسافرانی که از شهرهای دیگر اقدام به رزرو تور مینمایند و یا مسافرانی که به دلیل ضیق وقت قادر به مراجعه حضوری نیستند میتوانند به صورت تلفنی اقدام به رزرو تور نموده و مدارم مربوط به تور ترکیه را از طریق ایمیل ، فاکس و... دریافت نمایند .

 

* تور ترکیه برای شهرهایی مانند استانبول همه روزه و در چندین ساعت پروازی برگزار میگردد . برای شهرهایی مانند آنتالیا ، مارماریس ، کوش آداسی ، بدروم ، مارماریس نیز این تورها در فصلهایی که شرایط آب و هوایی مناسبی در این شهرها وجود دارد برگزار میگردد.

 

* نقشه و راهتمای مربوط به ترکیه در اختیار کلیه مسافران تور ترکیه آژانس قرار میگیرد.

 

* ساعت چک این و چک اوت هتلها به ترتیب 14:00 و 12:00 میباشد بنابراین در صورتی که ساعت نشست و برخاست پروازی مسافرین  تور ترکیه  خارج از این زمان باشد میتوانند وسایل خود را به لابی هتل تحویل داده و از گشت شهری و یا امکانات لابی هتل استفاده نمایند.

 

* برای استفاده هر چه بهتر از زمان سفر به کلیه مسافران محترم تور ترکیه توصیه میشود پیش از سفر اطلاعات مربوط به جاذبه های گردشگری ، مراکز خرید و... شهر مورد نظر را از طریق همکاران ما در بخش تور ترکیه آژانس و همچنین منابع و سایتهای معتبر گردشگری دریافت نمایند

 

* سرویس پذیرایی هتلها برای مسافران تور ترکیه معمولا برای شهر استانبول به صورت BB ( صبحانه ) و برای شهرهای آنتالیا ، بدروم ، کوش آداسی، مارماریس به صورت آل و یا یوآل ( صبحانه ، ناهار، شام ، میان وعده رایگان ) میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.