خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

چرا بازاریابی برای برندها اهمیت دارد؟

 

در همه ی تجارتها و کسب و کارهای مختلف مشتریان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. قطعا بدون مشتری و مصرف کننده تجارت و کسب و کاری هم وجود نخواهد داشت. جذب مشتری اهمیت بسیار زیادی برای برندها دارد چون مشتریان و مصرف کنندگان با خرید کالاها و محصولات به فروش و درآمد زایی بیشتر کمک میکنند. هرچقدر که مشتریان بیشتری وجود داشته باشد محصولات و کالاها و خودکار تبلیغاتی نیز فروش بیشتری خواهند داشت.

 

  به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر بازاریابی اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا یکی از روش های متداول برای فروش کالاها است. بازاریابی یکی از مهمترین بخش ها در هر تجارتی است در تمامی کسب و کارها و مشاغل مختلف بازاریابی و فروش محصولات از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

 برندهای مختلف با تولید محصولات و کالاهای گوناگون سعی در جذب مشتری بیشتر برای فروش بیشتر کالاها دارند بنابراین بازاریابی در کنار تبلیغات به برندهای مختلف کمک میکند تا بتوانند محصولات خود را به مشتریان معرفی کنند و آنها را به فروش برسانند.

 

یک برند موفق با تولید محصولات و ارائه ی خدمات خوب میتواند مشتریان زیادی را جذب کند اما در کنار تولید محصولات باید تبلیغات و بازاریابی وجود داشته باشند. قطعا معرفی یک محصول به مشتریان و یا تجارتهای مختلف باعث میشود تا آنها با نوع کالا و مزیت های آن آشنا شوند بدون بازاریابی مشتریان نمیتوانند به خوبی یک محصول را بشناسند بنابراین هرچقدر که بازاریابی با کیفیت بالاتری انجام شود مشتریان بیشتری میتوانند از کالاها و محصولات استفاده کنند.

 

 

بازاریابی همچنین به ترویج یک محصول و یا خدمات کمک میکند. هرچقدر که بیشتر بتوانیم یک محصول را معرفی کنیم و بازاریابی بیشتری برای آنها داشته باشیم شانس فروش محصولات نیز بیشتر خواهد بود. یک برند خوب با خلاقیت و تنوعی که در تولید محصولات دارد سعی میکند تا مصرف کنندگان بیشتری را به خود جذب کند.

 

 

بازاریابی انواع مختلفی دارد. بنابراین هرچقدر که بازاریابی موفقتری داشته باشیم مشتریان بیشتری وجود خواهند داشت و کالاها و محصولات نیز فروش بیشتری دارند. شناخت مشتریان و مصرف کنندگان و همچنین داشتن فن بیان خوب از عوامل موثر در بازاریابی است بنابراین اغلب برندها سعی میکنند تا بازاریابی محصولات خود را به نحو احسن انجام دهند و فروش بیشتری داشته باشند.

 

 

هرچقدر که محصولات و خدمات کیفیت بالاتری داشته باشند و متناسب با نیاز مصرف کنندگان باشند بیشتر مورد استفاده ی مشتریان قرار میگیرند بنابراین در کنار یک محصول خود با داشتن مزیت های بالا میتوان از یک بازاریابی خوب هم برای فروش بیشتر آنها استفاده کرد.

شرکت تبلیغاتی چیست؟

 

یک شرکت تبلیغاتی در واقع یک تجارت سرویس محور است که وظیفه ایجاد، طراحی و پیاده سازی انواع تبلیغات را داراست. چنین شرکتی مستقل از مشتری خود است و از نقطه ای حیاتی مفاهیمی را جهت ارزش دهی به محصولات یا خدمات مشتری یافته و آنها را به سمع و نظر سایرین می رساند. همچنین، یک شرکت تبلیغاتی می تواند استراتژی های بازاریابی و برندینگ و فروش های فوق العاده را برای مشتری خود طراحی نماید.

 

انواع مختلفی از مشتریان برای یک شرکت تبلیغاتی وجود دارد، از جمله شرکت های بزرگ، سازمان های غیر تجاری، و حتی سازمان های دولتی. شرکت های تبلیغاتی می توانند برای تولید انواع تبلیغات از جمله تبلیغات تلویزیونی، تبلیغاتی رادیویی، تبلیغات آنلاین، تبلیغات موبایلی، خودکار تبلیغاتی  و یا ترکیبی از اتراتژی های مختلف به کار گرفته شوند.

 

انواع مختلف یک شرکت تبلیغاتی

 

یک شرکت تبلیغاتی می تواند در اندازه های مختلفی وجود داشته باشد و سرویس های مختلفی نیز ارائه دهد. از شرکت های تبلیغاتی یک یا دو نفره گرفته، تا شرکت های تبلیغاتی در اندازه متوسط، شرکت های تبلیغاتی بزرگ و حتی شرکت تبلیغاتی چند ملیتی، همگی انواعی از یک شرکت تبلیغاتی هستند که بنا به نیازهای مشتریان خود، قادر به ارائه سرویس های مختلفی هستند.

اما به صورت کلی، می توان از موارد زیر به عنوان انواع اساسی یک شرکت تبلیغاتی نام برد:

شرکت تبلیغاتی تمام خدماتی (که همه نوع سرویس تبلیغاتی را به مشتریان خود ارائه می دهد)؛

شرکت های خلاقانه (که وظیفه طراحی و پیاده سازی خلاقانه در حوزه برندینگ را بر عهده دارد)؛

شرکت های خاص (که فقط در یک یا چند حوزه خاص مشغول به فعالیت هستند)؛

شرکت های مستقل (که کلیه فعالیت های خود را تحت نیروی متخصص خود و عنوان یک برند انجام داده و از هیچ شخص یا شرکت خارج سازمان خود استفاده نمی کنند)؛

شرکت تبلیغاتی دیجیتال (که سرویس های تحت وب و آنلاین رابه صورت ترکیبی از جمله طراحی سایت، بهینه سازی سایت، تبلیغات آنلاین، بازاریابی شبکه های اجتماعی و … را عرضه می کنند)؛

شرکت تبلیغاتی مراقبت های بهداشتی (که تنها در حوزه بهداشت و علوم زندگی به ارائه سرویس های استراتژیک و حتی آموزش و ایجاد تعاملات و ارتباطات می پردازد).

البته انواع دیگری از یک شرکت تبلیغاتی قابل تعریف می باشد که مهمترین آنها به صورت ترکیبی از موارد اخیر در حال فعالیت می باشند.

همچنین، این شرکت ها دارای چارت سازمانی مخصوصی می باشد که در بخش مقالات سایت به تفصیل در این باره صبحت گردیده است.

 

 

 

معرفی سایت انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران

 

پس از خاتمه جنگ تحمیلی ، صنعت تبلیغات نیز هماهنگ با رشد سریع نهادها و موسسات صنعتی و اقتصادی کشور ، فعالیت مجدد خود را شروع نمود.

 

افزایش و رشد چشمگیر تقاضا، بازارهای جدید و عرضه کنندگان بسیاری را به وجود آورد و صنعت تبلیغات و بازاریابی - که تعداد زیادی از صنایع و حرفه های جنبی را نیز به همراه دارد - به عنوان پل ارتباطی بین بازار و مصرف کنندگان ، نقشی حساس و تعیین کننده را به عهده گرفت.

 

بدیهیست که تداوم فعالیت در چنین بازار گسترده ، پویا و پر رقابتی ، نیاز شدیدی به وجود روابط حرفه ای ، امنیت شغلی ، فضای سالم رقابتی و مقررات روشن و جامع بین تمامی دست اندرکاران و فعالان این صنعت داشت.

 

انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی ایران ، بالاخره پس از رایزنی ها و انجام جلسات متعدد بحث و گفتگو و به همت تعدادی از همکاران دلسو ز ، حرفه ای و متعهد این صنعت ، در تاریخ بیست و دوم فروردین ماه یکهزار و سیصد و هفتاد و هفت تاسیس ، و پاسخی واقعی به نیازهای حیاتی و معنوی اعضا و راه حلی برای مشکلات حرفه ای موجود و آتی تمامی موسسات و شرکتهای فعال در صنعت تبلیغات و خودکار تبلیغاتی بود.

برگزاری تشریفات عروسی

 

تشریفات مجالس و خدمات مجالس برگزار کننده مجالس و مراسم عروسی ، عقد ، میهمانی و همچنین برگزار کننده همایش و سمینار و تشریفات دیپلماتیک می باشد .

 

این خدمات مجالس و تشریفات مجالس روبان سرخ موسسه از پذیرایی فینگرفود های متنوع و ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با ره آورد بیش از نیم دهه تجربه به یاد ماندنی دفتر خاطرات شما را تزیین می کند .

 

انجام تشریفات عروسی با خاطرات خوب و به صورت رویایی آرزو و خواسته هر عروس و دامادی می باشد .

مراسم عروسی موفق و خاطره انگیز چند نکته و وجه مشترک دارد . بدون شک هر عروس و دامادی دوست دارد خاطرات خوبی از مراسم عروسی و تشریفات عروسی خود در ذهن خودش و میهمان مراسم خود باقی بگذارد .

 

 این مطلب با استفاده از بررسی صدها مجالس عروسی جمع آوری شده است که می تواند به شما بسیار کمک کند .

 

نکته اول : زمان است ، اگر قصد دارید در یکی از شب های اعیاد و یا روزهای پنج شنبه و جمعه جشن عروسی خود را برپا کنید ، بهتر است از حداقل شش ماه جلوتر اقدام نمایید .

 با مراجعه به تشریفات مجالس و خدمات مجالس انتخابی خود سالن عروسی و یا باغ عروسی خود را بسته به خود انتخاب کنید سالن و باغ عروسی انتخابی شما باید فضای مناسب برای تعداد میهمانان شما را داشته باشد و دارای سیستم تهویه ، گرمایش و سرمایش مناسب باشد ، مسافت سالن عروسی و باغ عروسی شما نباید خیلی دور و خسته کننده باشد .

 

نکته دوم : کیفیت کیترینگ وشام عروسی شما می باشد ، که از پارامتر های مهم در مراسم عروسی است .

 همه انتظار دارند که از بزرگترین و مهمترین شب مراسم عروسی شما خوب پذیرایی شوند ،کیفیت غذا و شام عروسی شما می بایست مناسب باشد و در کنر آن نوشیدنی های مناسب با توجه به فصل نیز مهم هستند .

اگر کمی از تنوع غذا بزنید اشکالی ندارد می توانید نتوع غذایی را کم تر و هزینه آن را در دیزاین مراسم خود صرف کنید .

 

اگر مشکل بودجه برای مراسم عروسی خود دارید شدیدا به مشا توصیه می کنیم از تعداد میهمانان کم کنید اما از کیفیت تشریفات عروسی خود کم نکنید و صرف ارزان تر بودن منو های یک تشریفات مجالس و خدمات مجالس قرارداد نبندید .

بهتر است میهمانان کم تری دعوت کنید ولی در عوض بهترین سرویس را به میهمانانتان بدهید و زیباترین شب را برای خود بسازید .

 

نکته سوم : انتخاب دیزاین مناسب و شیک و رویایی در شب مراسم عروسی شما می باشد .

 که زیباتر شدن مراسم شما به هنر مجری تشریفات عروسی و خدمات مجالس شما بستگی دارد .

استفاده از گل آرایی و شمع آرایی و دیزاین مراسم با توجه به سلیقه شما و چیدمان کلی سالن از جمله مهم ترین انتخاب های شما برای برگزاری مراسم عروسی شما توسط شما و مجری تشریفات عروسی و خدمات مجالس می باشد .

برای شما در فیلم عروسی و خاطراتتان باید همیشه شیرین و رویایی باشد .

این سه نکته در نگاه اول مهم ترین انتخاب های شما برای برگزاری مراسم عروسی و تشریفات عروسی می باشد .

به مجری تشریفات عروسی و خدمات مجالس عروسی خود اطمینان داشته باشید .

تشریفات دیپلماتیک

 

تشریفات دیپلماتیک هنری مهم و اثر گذار که مجموعه ای از اقدامات معنا دار و جدی را در بر می گیرد ، حلقه تکمیل کننده ارتباط و حاوی پیام های فرهنگی و تمدنی است.

 

 به عبارتی صحنه های بین المللی مدیران بین المللی می طلبد تا با رعایت آداب دیپلماتیک از استقبال و پذیرایی تا بدرقه را به بهترین نحو انجام دهند.

 

تشریفات و خدمات مجالس حافظ و مجری مصونیت ها و مزایای دیپلمات ها است .

 اکثر قواعد و رسوم تشریفاتی ، بین المللی و عرفی بوده  که از قبل تعیین شده است .

تشریفات دیپلماتیک در دنیا امری بدیهی و دارای معنی و مفهوم خاص  خود است .

 رفتار و آدابی که پرسنل انتخابی تشریفات شما در دیدار با مقامات کشورهای دیگر باید رعایت کنند تا شان دیپلماتیک خود و کشورشان را حفظ نمایند .

 از این رو پرسنل تشریفات و خدمات مجالس شما باید با آداب رسوم خاص کشور از جمله از دیپلمات ها و سفرای یک سفراتخانه پذیرایی کنند  که این علم نیاز به آموزش هایی نیز دارد .

 

 مجری مراسم یا تشریفات انتخابی شما باید با آگاهی بر روابط دیپلماتیک و آداب و رسوم کشورهای مختلف به خدمات رسانی مراسم شما مشغول گردد .

 دانستن این آگاهی ها برای خر چه بهتر برگزاری مراسم و تشریفات دیپلماتیک می باشد .

 ما در این جا به چند نمونه از آداب تشریفات اشاره میکنیم ، هر کسی خواهان رضایت کامل میهمانان خود باشد ، باید از کلیه خصوصیات اخلاقی میهمانان خارجی ( ملیت های مختلف ) و انتظارات آنها آگاه باشد ، به عنوان مثال رعایت حریم فیزیکی با اشخاص است .

بعضی مقامات سیاسی حدود نیم متر فضای شخصی دارند که طبق آداب تشریفات نباید این حریم را نقص کرد و بیش از این به آنان نزدیک شد و اصطاحا نباید شانه به شانه با آنها حرکت کرد .

 

موسسه تشریفاتی و خدمات مجالس شما  باید از نحوه پذیرایی درست چه به طریق ایستاده و چه به صورت بوفه روی میز ، نحوه چیدمان میز بوفه ، پذیرایی به صورت نشسته ، نحوه چیدمان وسایل روی میز ، ترتیب سرو غذا ، نحوه پذیرایی دسر ، چای و قهوه و جایگیری مناسب پرسنل را بداند و با رعایت اطلاعات بین المللی و شناخت آداب و رسوم کشورهای مختلف با دقت به پذیرایی میهمانان مشغول باشند

 

 

 ترانزیت اشخاص Vip

پرسنل امنیتی و بادیگارد های حفاظتی

مترجمان خبره

و انواع غذای ایرانی و فرنگی  Finger Food پذیرایی با ظروف و سرویس های مخصوص

موزه باستانشناسی استانبول

 

Istanbul Archaeology Museum

 

افراد زیادی بازدید از موزه ها رو کاری وقت گیر و بی فایده میدونن . این از من به شما نصیحت (جسارته ها !!) اگه تور استانبول و تور ترکیه رو انتخاب کردین ، یه سر به موزه باستان شناسی بزنین حتی اگر وقت کم دارید مستقیما به طبقه همکف این موزه که مختص انواع تابوت ها و سنگ قبرهاست و محل تابوت باشکوه اسکندره ، برین .

 اونجا صحنه هایی از زندگی اسکندر کبیر رو به طور زنده و ۳D به شما نشون میدن سک نکنین بچه ها هم عاشق مدل اسب تروجان در بخش کودکان میشن .  این موزه در باغهای بیرونی کاخ توپ‌کاپی استانبول قرار داره و با تراموا میشه به راحتی به اونجا برین . موزه باستانشناسی در استانبول یکی از جذابترین موزه های دنیاست .

 

موزه باستان شناسی در منطقه امینونو استانبول و محله فاتیح قرار داره . ساخت موزه باستان شناسی در سال ۱۸۱۱ میلادی توسط عثمان حمدی بی آغاز شده .

این بنا در سال ۱۹۰۸ میلادی شکلی به سبک یونانی جدید پیدا کرد .

معماری که ساختمان اصلی موزه باستان شناسی را طراحی کرد ، طراحی هتل پرا پالاس که از هتل های استانبول هستش رو هم برعهده داشته .

 الهام بخش نمای این ساختمان ، تابوت زنان عزادار و تابوت اسکندر بوده که هر دو از برجسته ترین آثاری هستند که دورن موزه نگهداری می شوند این آثار به دلیل سبک نئو کلاسیک شان از شهرت بسیاری برخوردارن .

بهتره بدونین بنای موزه ، سه موزه مختلف رو دل خود جا داده که شامل موزه باستان شرق ، پاویونِ کاشی کاری و موزه باستانشناسی هست . تو موزه باستان شناسی استانبول میلیون ها اشیاء عتیقه  نگهداری میشه و  یکی از غنی ترین کلکسیون های تاریخی رو در خود جا داده .

 

موزه باستانشناسی که از دیدنی های استانبول بشمار میاد ، شامل سه موزه میشه که یه جورایی موزه رو از لحاظ مسایل تاریخی بخش بندی میکنه :

 

۱ – موزه شرق باستان : این بخش مربوط به دوره های قبل از اسلام هستش و شما میتونین آثار ، مجسمه ها ، سنگ نوشته ها و … مربوط به این دوره ها در کشور و تور ترکیه را مشاهده کنین .

 

۲ – موزه هنر اسلامی : بعد از ورود اسلام به ترکیه ، تحولات سیاسی و فرهنگی زیادی در این کشور صورت گرفت که علاوه بر ترکیه ، سایر کشور های منطقه رو هم تحت شعاع خود قرار داد ، موزه هنر های اسلامی در بردارنده ی شناسنامه ای تاریخی از دوره های مختلف حکومت های اسلامی در ترکیه اس  ، آثاری از نقش نگار های سنتی اسلامی که با هنر های باستانی مردم ترک تلفیق شده و نشانه هایی ماندگار را از خود برجای گذاشته ، همچنین در این موزه میتونین آثاری از دوره های جنگ های صلیبی رو هم مشاهده کنین .

 

۳ – موزه باستان شناسی : موزه باستان شناسی استانبول که ساختمان اصلی این مجموعه به حساب میاد ، مجموعه کاملی از تاریخ ترکیه اس . این موزه بزرگترین موزه باستانشناسی در ترکیه و یکی از غنی ترین موزه‌های جهان بشمار میاد که حاوی بیش از یک میلیون شی مربوط به تمام دوره‌های تمدن بشریه .

 

نکات مهم :

 

برای رفتن به موزه ی باستانشناسی استانبول کافیه تراموای کاباتاش _ زیتین بورنو رو سوار شین و در ایستگاه گلهانه پیاده شین . موزه باستانشناسی در نزدیکی ایستگاه زیتین بورنو  قرار داره .

اگه موزه ها براتون جذاب هستن ، لیست جامعی از موزه های استانبول در وبسایت قرار داره .

 

اطلاعات موزه باستانشناسی استانبول :

 

آدرس موزه باستانشناسی : ۳۴۱۲۲ Fatih/İstanbul, Turkey

تلفن موزه باستانشناسی : ۹۰۲۱۲۵۲۰۷۷۴۱

وبسایت موزه باستانشناسی : www.istanbularkeoloji.gov.tr