خدماتی

پیشگامان پیشرفت

خدماتی

پیشگامان پیشرفت

موزه مدرن استانبول

Istanbul Modern Art Museum

 

تور استانبول و تور ترکیه فرصت خوبی برای آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم ترکیه است . اگر مایلید با مردم کشور ترکیه بیش از پیش آشنا شوید توصیه میکنم حتما بازدید از موزه های استانبول و خصوصا موزه مدرن را در برنامه خود قرار دهید .

 موزه هنر مدرن استانبول از پربازدیدترین موزه های شهر است که بیانگر هنر و فرهنگ امروزی مردم ترکیه است . این موزه در حقیقت اولین موزه‌ی خصوصی است که به منظور نمایش هنرهای مدرن معاصر ساخته شده است .

 

دیدنی های استانبول توجه هر گردشگری را بخود جلب میکند ، یکی از این اماکن دیدنی ، موزه هنر مدرن استانبول است .

موزه مدرن در استانبول در واقع انباری ست در سواحل بسفر و در منطقه کاراکوی که نمایانگر نقاشی مدرن ، مجسمه سازی ، عکاسی و دیگر نسخه های هنری است که توانسته در رسانه های ترکیه و حتی در مقیاس جهانی شهرت بسیاری کسب کند .

موزه‌ی هنرهای مدرن استانبول در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع در سال ۲۰۰۴ در بی‌اوغلوی استانبول ، برای نمایش آثار هنرمندان تاریخ معاصر ترکیه افتتاح شد و در سال‌های اخیر پنج مجموعه‌ی دائمی و چندین مجموعه‌ی خصوصی در این نمایشگاه دائمی در معرض دید عموم قرار گرفته‌است .

 

موزه هنرهای مدرن استانبول بر آن است با رویکردی جهانی به جمع آوری ، نگهداری ، طبقه بندی و به نمایش گذاشتن آثار هنری مدرن و معاصر پرداخته و این آثار را در دسترس علاقه مندان و دوستداران هنر قرار دهد .

به عنوان بخشی از تعهد این مجموعه مبنی بر به اشتراک گذاردن خلاقیت هنری ترکیه با طیف وسیعی از مخاطبین و ترویج هویت فرهنگی ترکیه در فضای بین المللی هنر ، موزه هنرهای مدرن استانبول میزبان آرایه وسیعی از آثار میان رشته ای  (interdisciplinary ) هنری است .

 این موزه علاوه بر گالری های نمایشگاهی موقت و دائمی ، گالری عکاسی و اختصاص فضایی جهت برنامه های آموزشی و اجتماعی ، دارای سینما، رستوران ، فروشگاه  و کتابخانه ای وسیع می باشد .

 

اطلاعات موزه مدرن در استانبول

 

آدرس موزه مدرن استانبول : Meclis-i Mebusan Cad., 34433 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

ساعات کار موزه مدرن استانبول : ۱۰ صبح تا ۶ عصر

هدایای هوشمندانه !!

 

ممکن است دیده باشید که بعضی شرکت ها به همکاران خود و یا به مشتریان، هدایایی می دهند؛ و شاید خود شما هم تعدادی از این نوع هدایا دریافت کرده باشید؛ اما شاید به این مسئله هم فکر کرده باشید: پولی که بابت این هدایا هزینه می شود سرمایه گذاری خوبی حساب می شود یا تنها پول دور ریختن است؟! پاسخ کوتاه به این سوال این است که خرید هدایای تبلیغاتی نه تنها یک سرمایه گذاری عاقلانه است بلکه می تواند قسمت مهمی از اصل کار شما باشد. هدایای شرکتی یا جاکلیدی تبلیغاتی می تواند به شما در رسیدن به تمام اهداف کاری تان کمک کند.

 

 

اول اجازه بدهید اثر این هدایا را روی مشتریان بررسی کنیم. اگر شما با کسی به مدت زیادی کار کرده باشید، خود خوش رفتاری می کنید، آنها می توانند بهترین وسیله تبلیغاتی برای شما باشند. آنها به سادگی نام تجاری شما را بین خانواده و دوستان خود پخش می کنند اگر شما نشان دهید برای کار با آنها ارزش قائلید. دادن یک هدیه می تواند به آنها نشان دهد که شما ارزش این که برای این مدت زیاد با شما همکاری کرده و برای کارهایشان به شما مراجعه کرده اند را می دانید و همچنین نشان می دهد شما می خواهید برای مدت طولانی بعد از این نیز روابط کاری خود را با آنها حفظ کنید. اگر کار شما دارای شرایطی است که مدت زمان رابطه شما را با مشتری محدود می کند، مانند بنگاه معاملات ملکی، دادن بک هدیه به مشتری در انتهای پروسه کاری، می تواند نشانگر این باشد که برای کار کردن با آنها ارزش قائل هستید؛ و آنها را برای مراجعه مجدد به شما در صورت نیاز به خدمات ترغیب می کند.

 

 

در یک مرحله فراتر شما می توانید برای اثر گذاری بیشتر، هدایای هر مشتری را مختص به خود مشتری فراهم کنید. هدیه ای به آنها بدهید که سلیقه و نظر آنها را ارضاء کند تا آنها بدانند این هدایا مختص آنها فراهم شده و یک هدیه کلی و فله نیست که برای همه فرستاده شده است.

زمانی که شما برای خرید و اختصاصی کردن هدایا و جاکلیدی تبلیغاتی صرف می کنید، در آینده زمانی خود را نشان خواهد داد که روابط کاری تان با مشتری هایتان تقویت شد.

 

 

هدایای تبلیغاتی تنها برای مشتریان کاربرد ندارند، این هدایا همچنین می توانند یک ابزار قدرتمند برای شما باشند تا به کارمندان و کارکنان خود انگیزه بدهید و به آنها انرژی ببخشید.

 شما می توانید با یک هدیه رضایت خود را از کار کارمند خود ابراز کنید.

شما می توانید مسابقه فروش بر قرار کنید تا به برندگان آن هدایایی را اهدا کنید یا به سادگی می توان بعد از یک پروژه نفس گیر یا گذر از یک مرحله بحرانی با یک هدیه به کارمندان انگیزه داد.

 این مسئله خصوصا برای کارگاه های کوچک و تازه کار صادق است و کارمندان شما برای شما سخت تر تلاش می کنند و این کار را با حقوقی کمتر از جای دیگر انجام خواهند داد.

اگر شما به کارمندان خود نشان دهید که قدر کار کردن آنها را می دانید، در مقابل آنها احساس وفاداری بیشتری به شما خواهند کرد و بنابراین برای شما سخت تر کار خواهند کرد.

 به یاد داشته باشید کارمندان شما صورت و ظاهر شرکت شما هستند و آنها کلید بسیاری از موفقیت های شما را در دست دارند، پس آیا این منطقی نیست که آنها را در کارشان راضی و شاد نگه دارید؟

 

 

کارمندان نیز هدایای اختصاصی را مانند مشتریان بیشتر خواهند پسندید. به آنها نشان دهید که تنها کارمند شما نشده اند که اوامر شما را اطاعت کنند، بلکه شما این زمان را گذاشته اید، آنها را شناخته و کادویی را تهیه کرده اید که آنها بپسندند.

 

نهایتا اینکه تا زمانی که اصل هدیه دادن را انجام دهید، این زیاد مهم نیست که شما دقیقا چه چیزی را برای هدیه شرکتی خود انتخاب می کنید.

 این کار بهترین راه برای نگهداری از روابط کاری شما و همچنین تشکر از تمامی کسانی که دستی در موفقیت کار شما داشته اند است.

 در عین اینکه هزینه هدایا، خصوصا برای مشاغل کوچک، می نواند تاثیرگذار باشد، به این هزینه به عنوان سرمایه گذاری بیشتر در کارتان نگاه کنید تا به عنوان یک هزینه اضافی. هیچ کس نمی تواند بدون اطرافیان قدرتمند پیروز شود و هدایای تبلیغاتی می تواند این اطرافیان را برای شما به ارمغان بیاورد

 

اما ویژگی یک هدیه تبلیغاتی خاص یا نفیس چیست؟

 

 

نکته بسیار مهم این است که هدیه تبلیغاتی وجاکلیدی تبلیغاتی نفیس یا خاص صرفا به واسطه ی هزینه ای که بابت آن پرداخت شده شناخته نمی شود.

 فرض کنید نتیجه تحقیقات شما بیان می کند که پیامی که باید منتقل شود عبارتست از:

 

“همیشه ما را به خاطر بسپار”

 

اکنون نوبت انتخاب ابزار مناسب تبلیغات یا به عبارتی کانال انتقال پیام مناسب است. فرض کنیم که با توجه به پارامترهای انتخاب ابزار به این نتیجه رسیده ایم که ما به عنوان یک سازمان فاخر نیازمند به ابزار “هدیه تبلیغاتی پرستیژی” هستیم.

 

قدم بعدی تحلیل مخاطب است.

اگر به لیست طبقه بندی هدایای تبلیغاتی مراجعه کنید با عناوینی چون هدایای تبلیغاتی مدیریتی، هدایای تبلیغاتی پرستیژی، هدایای تبلیغاتی لاکچری و… مواجه خواهید شد.

در واقع این طبقه از هدایا قرار است با ارائه شدن به افراد خاصی، هدف غائی انتقال پیام “همیشه ما را به خاطر بسپار” را منتقل نماید.

 با کمی جستجو در اینترنت میتوانید انواع پیشنهادات شرکت های مختلف تبلیغاتی را لیست کنید. ولی قبل از این که ویژگی های افراد مورد نظر شما تحلیل نشود نمیتوان آنها را به سادگی هدف قرار داد.

فرض کنید ما فردی تحصیلکرده با پوزیشن سازمانی مدیریتی و بازه سنی مشخصی را انتخاب کرده ایم که جرو نسلی میباشد که با تکنولوژی های روز همگام است.

 لازم است بدانیم برنامه نرمال روزانه این مدیر خاص چیست؟ به کجا ها می رود؟

 

از چه ابزارهایی استفاده میکند؟ به چه پارامترهای فرهنگی و اجتماعی اهمیت میدهد؟

 ارزش های مشترک این افراد چیست ؟ چه وسایلی به آنها حس یک تجربه خوب می دهد؟

چگونه میشود ذهن آن ها را روزانه درگیر کرد تا هر روز شما را به خاطر بسپارند؟ باید دید این درگیری ذهنی آنها با شما باید آگاهانه باشد یا ناخودآگاه. همچنین روشهای ارائه این هدایا به آنها، مسائلی چون بسته بندی، ذکر و یا عدم ذکر متن های تبلیغاتی، تکراری بودن و یا نبودن هدایا برای آنها و همچنین در دسترس عوام جامعه بودن و یا القا حس پیشرو بودن در تملک تکنولوژی های جدید و… خود داستان های دیگیریست.

 

هدیه تبلیغاتی مدیریتی خاصبنابراین فرایند گزینش یک هدیه تبلیغاتی خاص کاملا علمی و چالش برانگیز خواهد بود و نیاز به تحلیل و بررسی های متخصصین و مشاورین مربوطه در این صنعت را دارد.

 

اگر شما برای مدیران، پزشکان، متخصصین و افراد خاص، حساس و ویژه به دنبال هدیه تبلیغاتی ارزان ولی ویژه ای هستید که در دسترس عموم افراد جامعه نباشد، تکنولوژیک و نوآورانه بوده و استفاده از آن به افراد احساسات ویژه ای چون حس شادابی و سلامتی القا کند و در میان این احساسات خوب، شما را به خاطر آورند

 وسیله ای که طول عمر کوتاهی مانند سالنامه های تبلیغاتی یا سایر وسایل مرسوم نداشته باشد بلکه کاربردی و مفید باشد و به راحتی ذهن آگاه و ناخودآگاه آن ها درگیر کرده و در یک کلام جزو هدایای تبلیغاتی منحصر به فرد باشد، ما به شما دستگاه سنیتایزر را پیشنهاد میدهیم.

 خلاقانه و نوآورانه با طراحی زیبا، بسته بندی منحصر به فرد، شیک و لاکچری و قیمت مناسب از ویژگی های این محصول می باشد.

 

 

هدیه تبلیغاتی مدیریتی خاص

 

همواره در مناسبتهای مختلف نظیر روزپدر ، روز مادر ، هدایای سال نو همچنین در سالروز تولد عزیزانتان اینکه چه چیزی را به عنوان عیدی و هدیه تولد  به آنها اهدا کنید

 که هم کاربردی و هم متفاوت و ارزشمند باشد وقتی زیادی از ذهنشان را به عبارت دیگر انتخاب یک هدیه مناسب و فاخر به عنوان کادوی تولد، کادوی روز مادر یا کادوی روز پدر میزان اهمیت و توجه ویژه شما را به فرد مورد نظرتان روشن تر به اثبات خواهد رساند.

 

شرکت ها و کمپانی های معتبر با اهداف متفاوتی اقدام به تهیه و توزیع هدایای تبلیغاتی و جاکلیدی تبلیغاتی میکنند.

 

 این اهداف هر کدام دارای تعریفی مشخص میباشند.

 از دیدگاه علم برندینگ و تبلیغات، این هدایا حاوی پیام هایی با اهدافی مشخص از سوی توزیع کننده میباشد، مخصوصا زمانی که مخاطب برای ما جزو افراد خاص و مهم باشد.

 

همانطور که در قبل بیان شد، جهت دستیابی به این مقصود میبایست این افراد را از جنبه های متفاوت زیر بررسی نمود:

 

هدیه تبلیغاتی خاص

 

    جایگاه اجتماعی

    موقعیت سازمانی

    نوع صنعت

    افراد در ارتباط

    سطح آگاهی و دانش

    ویژگی های شخصیتی و روانشناسی

    علایق فردی

    و …

 

همانطور که ملاحظه گردید، انتخاب هدایای تبلیغاتی ( جاکلیدی تبلیغاتی ) فاخر، نیازمند ابزارهای مناسب می باشد و این ابزارها عموما پرهزینه و چالش برانگیز هستند.

 لذا اکثر سازمانها ترجیح میدهند به جای صرف هزینه های تحقیقاتی و زمانی جهت این مسئله، از روشهای سلیقه ای استفاده کنند که نتیجه این روش تحمیل هزینه های گزاف و اثر بخشی کم خواهد بود.

برنامه ریزی عروسی

 

قدم به قدم برنامه ریزی با تشریفات

 

برگزاری یک مراسم عروسی آبرومند و خوب قطعاً نیازمند برنامه ریزی و تدبیر امور و کارهای مختلف میباشد ، مراسم عروسی جوانب مختلف اقتصادی و کارهای اجرایی و هماهنگی دارد که بهتر است از قبل در باره شان فکر و برنامه ریزی نمود. هنگامی که شما برای اولین بار به برگزاری مراسم عروسی خود فکر می کنید با سیل عظیمی از کارهای مختلف روبرو می شوید که به نظر انجام آنها سخت و دلهره آوراست و احتیاج به زمان زیادی دارند ، ضمناً یک برنامه ریزی مناسب لازم دارد و باید تمامی جزییات آن را مشخص و بررسی کنید که پرداختن به آنها کارها را سخت می کند، اما خوشبختانه در بخش برنامه ریزی عروسی مشاوران ما به کمک شما آمده اند تا راهنمای شما باشند و به شما بگویند که از کجا شروع کنید و چه خدماتی مورد نیازتان است، برای هر کار چقدر زمان نیاز دارید بهترین ها و بروزترین خدمات عروسی را بشناسید و تمامی جزییات جشن عروسی را یکجا ببینید، از تجربیات دیگران و از ایده ها و خلاقیتهای دیگر عروس و دامادها استفاده کنید تا بتوانید با شرایط خاص خود زیباترین و رویایی ترین جشن عروسی را داشته باشید و خاطره جشنتان تا سالیان سال در خاطره ما بماند.

 

1- بودجه تان را تعیین کنید قبل از این که هر کاری انجام دهید ، ببینید خانواده تان چقدر پول برای جشن عروسی تان کنار گذاشته اند اگر هم خرج عروسی را خودتان تقبل می کنید متوجه هستید که توان جیب تان چقدراست ، اما از حقیقت مدیریت مخارج عروسی در خدمات مجالس نباید غافل شد چون سهل انگاری در این مورد ضرر جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

 

2- تاریخ برگزاری جشن را تعیین کنید با نامزد و خانواده تان مشورت کنید که چه تاریخی برای جشن عروسی  بهتر است، معمولاً رسم است جشن عروسی در شب های جمعه ، اعیاد و ولادت های مذهبی برگزار شود اما یادتان باشد ترافیک جشن ها در این تاریخ ها بالاست و هر گونه خدمات در این زمانها گرانتر است بنابراین می توانید برای کاهش هزینه ها زمانی که تراکم جشن های عروسی کمتر است مثلاً فصل زمستان یا روزهای وسط هفته را انتخاب کنید.

 

3- تعداد مهمانهای تان را مشخص کنید تعداد مهمانهایی که به جشن عروسی تان دعوت می کنید دقیقاً به بودجه ای که در نظر گرفته اید بستگی دارد ، بعضی زوج هایی که مهمان های زیاد دارند موارد مورد نظرشان در جشن را کمی ارزان تر انتخاب می کنند اما یک عروسی شلوغ و داغ می گیرند. زوج هایی هم که از عروسی های شیک و مجلل خوششان می آیند و بودجه شان محدود است از مهمانها و اقوامی که زیاد با آنها رفت و آمد ندارند از لیست دعوتی های خود کم می کنند.

 

4- مسئول برگزاری جشن تان را تعیین کنید امروزه با توجه به بعد مسافتها و شلوغی پایتخت و رهائی از افکار پر مشغله در بهترین شب زندگیتان لزوم یک برگزار کننده مجرب برای برگزاری مراسم جشن تان احساس می شود. سفره عقد ، رزرو سالن و باغ ، برگزاری مراسم ، انتخاب گل آرایی ، کیفیت غذای خوب ، موزیک مناسب ، نورپردازی ، لوازم دکوری تمیز ، دیزاین به روز و زیبا ، پرسنل پذیرایی مجرب که همه اینها بستگی به انتخاب یک مجری تشریفات و خدمات مجالس مدرن و عالی می باشد که شما را در بهترین انتخاب کمک کنند و با ارائه یک برنامه مدون و هماهنگ شده این شب مهم زندگیتان را رقم بزنند. 

 

5- با مشخص شدن تاریخ عروسی و موسسه برگزاری مراسم تان ، حال می توانید با خیال راحت دنبال لباس عروسی و سالن زیبائی بگردید. مدل ها و مکان های مختلف را در اینترنت و اینستاگرام ببینید و حتی برای پرو انواع لباس ها به مزون های سطح شهربروید.

 

6- کارت عروسی دلخواه تان را پیدا کنید ، در اینترنت بگردید و مدل های دلخواه تان را جمع آوری کنید و سپس سری به بازار کارت عروسی بزنید تا قبل از عروسی به دلیل کمبود وقت شتابزده تصمیم نگیرید.

 

7- به مهمانها تلفن کنید ، اگر مهمانهایی از شهرستان یا خارج از کشور دارید یا تاریخ عروسی تان در مناسبتی به خصوص است که شاید بعضی ها بخواهند در آن تاریخ به سفری بروند قبل از پخش کردن کارت های عروسی مهمانهای مهم تان را در جریان تاریخ عروسی تان بگذارید تا برنامه ریزی درستی داشته باشند و بتوانند حتماً در جشن شما شرکت کنند.

 

8- دو ماه قبل از عروسی کارت های دعوت را بفرستید ، بسیاری از عروس و دامادها دوست دارند خودشان کارت را حضوراً به مهمانها تقدیم کنند که اگر هر دو شاغل باشند این مرحله جشن عروسی خودش خیلی زمان بر است و چندین عصر خود را باید برای پخش کارت ها بگذارند. برخی زوج ها هم کارت خود را به پیک یا پست می سپارند تا به مهمانها برساند که البته کمی هزینه بر است و ممکن است مجبور باشید دو باره زمان بگذارید و به مهمانها تلفن کنید که کارت را دریافت کرده اند یا خیر.

 

9- فهرست مهمانها را بازبینی کنید ، اگر تعدادی از مهمانها به هر دلیلی برای اجابت دعوتتان عذر آوردند آنها را از فهرست مهمانها حذف کنید و تعداد نهایی را به موسسه برگزارکننده عروسی و خدمات مجالس اطلاع دهید.

 

10- توصیه آخر چند روز قبل از مراسم عروسی اجازه دهید خستگی و استرس از شما بدور باشد ، اینکار با خواب کافی ، دم نوش های آرامبخش و . . . امکان پذیر است تا بتوانید در روز عروسی عکس های زیبا و پر انرژی ثبت شود و از بهترین شب زندگیتان خاطره ای ماندگار در ذهنتان داشته باشید.